HTML

Vasvári - Database Vault, Advanced Security

Önálló laboratóriumi segédlet. Advanced Security, Database Vault dokumentációk, tesztelések, gondok, eredmények.

Friss topikok

  • Mosolygó Ferenc: Szia! Az Oracle-nél én foglalkozom a Database Vault-tal. Van egy általam készített demo script am... (2007.11.15. 15:14) Windows, Oracle telepítés
  • Sárecz Lajos: Szia! Nem éltél a felkínált kozultációs lehetőséggel. Ez azt jelenti, hogy gond nélkül haladsz a ... (2007.11.06. 11:48) Linux telepítés
  • vasvarianna: Az Oracle 10g telepítése elmaradt, miután a Linux telepítése várakozáson felüli sebességgel megtör... (2007.10.06. 14:06) bevezető

Linkblog

Oracle telepítése, 2. felvonás

2007.11.27. 16:17 vasvarianna

Némi töprengés után eljutottam arra a felismerésre, hogy nem custom módban indítottam a telepítést, így nem csoda, hogy a DBVaultnak nyomát sem találtam. Két-három rá- és újratelepítés, néhány, a registryből kézzel eltávolított ORACLE-höz tartozó service-kulcs, valamint újraindítás után újabb telepítést mértem a gépemre, hogy immáron a számomra fontos funkciók is elérhetővé váljanak.

Részletesebben:
Kézzel távolítottam el a fájlokat, mivel a telepítő valamilyen hiba miatt nem adott segítséget a már felrakott fájlok eltűntetésében. Az oci.dll-t nem lehetett eltávolítani. A neten való keresgélés segített a megoldáshoz, így ha átnevezem a fájlt, és restartolok, az állomány törölhetővé válik.

A telepítés:
Custom módban indítva minden lehetséges funkciót bejelöltem a telepítéshez. A service-ek indítása közben nem tudta elindítani a MS Transaction Serverrel együttműködő service-t (ennek, gondolom, egy előkövetelmény hiánya volt az oka: nincs MS Transaction Serverem telepítve), de a hibát "ignorálhattam". Ezek után még egy 05.jpg hiba jött elő, de az Enterprise Manager elindult.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasvari.blog.hu/api/trackback/id/tr85244446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása