HTML

Vasvári - Database Vault, Advanced Security

Önálló laboratóriumi segédlet. Advanced Security, Database Vault dokumentációk, tesztelések, gondok, eredmények.

Friss topikok

  • Mosolygó Ferenc: Szia! Az Oracle-nél én foglalkozom a Database Vault-tal. Van egy általam készített demo script am... (2007.11.15. 15:14) Windows, Oracle telepítés
  • Sárecz Lajos: Szia! Nem éltél a felkínált kozultációs lehetőséggel. Ez azt jelenti, hogy gond nélkül haladsz a ... (2007.11.06. 11:48) Linux telepítés
  • vasvarianna: Az Oracle 10g telepítése elmaradt, miután a Linux telepítése várakozáson felüli sebességgel megtör... (2007.10.06. 14:06) bevezető

Linkblog

Oracle11g már az én otthonomban is!!!

2007.11.15. 16:16 vasvarianna

A hosszas Linux huzavona után visszatértem a jó öreg Windows-hoz. Örömmel tapasztaltam, hogy minden gond nélkül, azonnal (=elsőre) feltelepült a 11g! Ezt nem gondoltam volna, főleg a korábbi telepítési problémák miatt, amit persze legfőképp én magam okoztam Debian erőltetésével.

Most már nincs más hátra, mint előre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasvari.blog.hu/api/trackback/id/tr84230146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása